Reklamacje i zwroty
z dnia
Dostarczony towar powinien być sprawdzony przy odbiorze.
Jeżeli stwierdzą Państwo, że posiada on braki lub został uszkodzony, prosimy zażądać od kuriera spisania protokołu szkodowego i pozostawienia Państwu jego kopii oraz o kontakt z naszą firmą w celu rozwiązania problemu. Protokół najlepiej spisać w dniu otrzymania dostawy.
Klient ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14dni od jego otrzymania,towar może zostać zwrócony w stanie nie naruszonym tzn. Nie używany w oryginalnym opakowaniu wraz z nie naruszonymi akcesoriami jeśli takie występują.
Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest potwierdzenie zakupu towaru w firmie MAR-POL S.C.
Identyfikacji Kupującego dokonujemy na podstawie faktury VAT bądź paragonu.
W celu zgłoszenia informacji o chęci zwrotu lub reklamacji towaru prosimy o kontakt telefoniczny pod nr tel: 41 354 10 41 lub pod adresem mailowym: obsluga@mar-pol.sklep.pl
Reklamowany przedmiot należy dostarczyć do siedziby firmy. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14dni roboczych od czasu dostarczenia przesyłki. Koszt dostawy w przypadku zwrotu lub reklamacji ponosi klient.Po stronie serwisu leży natomiast pokrycie kosztów odesłania reklamowanego produktu.