ZABURTOWY SILNIK SPALINOWY + SZTYCA TYP-C

ZABURTOWY SILNIK SPALINOWY +  SZTYCA TYP-C
ZABURTOWY SILNIK SPALINOWY +  SZTYCA TYP-C
ZABURTOWY SILNIK SPALINOWY +  SZTYCA TYP-C
ZABURTOWY SILNIK SPALINOWY +  SZTYCA TYP-C
ZABURTOWY SILNIK SPALINOWY +  SZTYCA TYP-C
ZABURTOWY SILNIK SPALINOWY +  SZTYCA TYP-C
ZABURTOWY SILNIK SPALINOWY +  SZTYCA TYP-C
ZABURTOWY SILNIK SPALINOWY +  SZTYCA TYP-C
Nowość Promocja

Dostępność: Od ręki

Dostawa już od: 20,00 PLN

550,00 PLN / szt.

Dodaj do koszyka

Opis

SILNIK ZABURTOWY SPALINOWY 2T DO ŁÓDKI, PONTONU + 3 x 100 ml OLEJU GRATIS

Spalinowy silnik zaburtowy DEMON to urządzenie przeznaczone do użytkowania na pontonach i małych łodziach. Urządzenie jest małych wymiarów, co jest zaletą w przypadku małych pontonów oraz pomaga w przechowywaniu silnika poza sezonem. Dzięki prostocie oraz braku zbędnych komponentów silnik jest wytrzymały, łatwy w użytkowaniu oraz konserwacji. Mocowanie całości umożliwia również umieszczenie śruby pod kątem w 4 różnych położeniach zależnych od preferencji właściciela. Wieloletnie doświadczenie firmy zaowocowało doskonałym połączeniem niskiej ceny i najwyższej jakości spełniającej wszystkie normy europejskie. Idealnie sprawdzi się podczas wędkowania oraz innych zastosowań hobbystycznych.

2-suwowy zaburtowy silnik spalinowy DEMON

  • lekka i kompaktowa budowa
  • łatwe przenoszenie
  • łatwość montażu na łodzi lub pontonie
  • prosta konstrukcja
  • bezawaryjność

DANE TECHNICZNE

  • waga netto: 14 kg
  • poziom hałasu: 96 dB(A)
  • mieszanka paliwowa: 25:1
  • pojemność skokowa: 49.1 cm3
  • poziom wibracji: 3.717
  • obroty silnika max: 8500 obr/min
  • poziom wibracji bieg jałowy: 2, 626 m/s2

Łatwy rozruch silnika:

Nowoczesna pompa paliwa ułatwia rozruch. Dzięki zastosowanym podzespołom rozruch jest niezwykle łatwy.

Mocowanie jest stabilne dzięki zastosowaniu dwóch niezależnych śrub dociągających. Mocowanie całości umożliwia również umieszczenie śruby pod kątem w 4 różnych położeniach zależnych od preferencji właściciela.

Trwała śruba napędowa:

Wykonana z odpornej na uszkodzenia i korozję emaliowanej stali. Często w tańszych silnikach śruba zrobiona jest z podatnego na uszkodzenia plastiku.

Manetka gazu pokryta gumą zapewnia pewniejszy chwyt.

Więcej Zwiń

Cechy towaru

Kod towaru
M83300M1/M2
Symbol
Kod EAN
Podatek VAT
23%
Koszt gospodarowania odpadami (w cenie)

Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych. Przeglądarka internetowa umożliwia Ci zmianę ustawień dotyczących cookies. Polityka prywatności